Op de Tibetaanse hoogvlakte. - Reisverslag uit Tanggulashan, China van Rob-en-Fennie - WaarBenJij.nu Op de Tibetaanse hoogvlakte. - Reisverslag uit Tanggulashan, China van Rob-en-Fennie - WaarBenJij.nu

Op de Tibetaanse hoogvlakte.

Door: Rob en Fen

Blijf op de hoogte en volg

25 April 2014 | China, Tanggulashan

Vandaag de tibetaanse hoogvlakte op gegaan.
Helaas weer weinig uitzicht, maar soms was het indrukwekkend.
Ook veel wild gezien; wilde ezels en gemsen.
Overnachten in een best goed guesthouse op een hoogte van 4700 meter!
Morgen gaan wij naar Tibet.

Door die hoogte voelde ik me ronduit beroerd. Hoofdpijn, stijve nek, kortademig, misselijk. Had van Tashi een groot kussen zuurstof met een slangetje gehad, maar om dat nou helemaal leeg te trekken...
Vlak voor het eten, waar ik voor geen meter zin in had, dacht ik: waar ben ik eigenlijk mee bezig. Ik stel het slikken van die pillen uit omdat het 'troep' is, maar nu heb ik nergens zin in. Dus toch maar zo'n pil geslikt. Geen 10 minuten later begon alles te tintelen, vooral in m'n hoofd en nek.. Heel apart gevoel, nog nooit zo gehad. Maar het werkte. De stijve nek verdween en de meeste hoofdpijn. Eindelijk weer helder in het hoofd:). Dus mensen, blijf niet zo lang ermee doorlopen als ik!


  • 26 April 2014 - 10:55

    Igor:

    Hoi,, elke dag weer even kijken en lezen hoe het met jullie gaat.. wat een leuke foto's ik "reis" met jullie mee...
    sterkte, en van harte gefeliciteerd........

    Groet Igor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Tanggulashan

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 12536

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 30 Mei 2014

Reis door China

Landen bezocht: