Laatste dag Lhasa - Reisverslag uit Lhasa, China van Rob-en-Fennie - WaarBenJij.nu Laatste dag Lhasa - Reisverslag uit Lhasa, China van Rob-en-Fennie - WaarBenJij.nu

Laatste dag Lhasa

Door: Rob

02 Mei 2014 | China, Lhasa

Vandaag onze laatste dag in Lhasa.
Na een goede nachtrust hebben wij de stad verder verkend.
Ook hebben we een keer gebruik gemaakt van het OV.
De bus was goed vol, misschien was hij te laat. Want wij zagen daarna op dezelfde lijn minder drukke bussen. We moesten ons goed vast houden, want het leek alsof we in een achtbaan stonden!

Morgen gaan we onze reis door oost Tibet beginnen. Eerst gaan we naar Drigung. De volgende dag een "wandeling" naar een nonnenklooster, Tidrum, die +/- 4 uur duurt. Mogelijk baden wij hierna in een warmwaterbron.
We hopen op mooie dagen.
Ik weet niet wanneer de volgende update komt. Maar zodra het lukt zullen we de blog bijwerken.

• 02 Mei 2014 - 18:51

Lia Peters:

Lieve Fen en Rob
    Wat een fantastische belevenissen. Ik herken de stad Lhasa eigenlijk alleen maar door Pokala, Jokhan en dergelijke. Hoe beleven jullie dat? Wens jullie veel plezier bij de volgende etappe. Liefs van Lia

• 03 Mei 2014 - 02:52

Fen:

Lhasa is druk en kleurrijk. Je komt ogen tekort om alle mensen te bekijken, de slagers die gewoon op straat hun vlees staan te hakken en om de diverse voertuigen te ontwijken. Want elektrische scooters gaan over de stoep en je hoort ze niet! De eerste dagen vreselijk wennen, vooral aan al het getoeter. Nu lopen we er al veel meer ontspannen doorheen en is er ruimte om te genieten.
    Groetjes, Rob en Fen