Laatste dag van vertrek. - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rob-en-Fennie - WaarBenJij.nu Laatste dag van vertrek. - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rob-en-Fennie - WaarBenJij.nu

Laatste dag van vertrek.

Door: Fen

18 April 2014 | Nederland, Nijmegen

Het is bijna zover! Nog even dit en even dat... Vanmorgen iedereen de link van deze blog mailen. Nog nooit gedaan, dus uitzoeken maar! Stukjes schrijven vind ik leuk, maar al die digitale humbug.. Ben wel eens jaloers op al die leerlingen bij mij op school die, licht zuchtend, alles even snel voor me regelen. Heb overigens niet de indruk dat ze echt vervelend vinden.

Vannacht om 4 uur opstaan, want 5 uur de deur uit.
Jelle en Menno gaan mee en Jelle rijdt terug. Om 9 uur vliegen we via Zurich naar Beiing. Daar overstappen en dan 5 uur 'terug' naar Xining.

• 18 April 2014 - 13:11

Hein En Bea:

Wij dachten dat jullie de 19e pas vertrokken. In ieder geval een goede reis gewenst.
    groet,
    Hein en Bea

• 18 April 2014 - 13:42

Ina Tuil:

He wat leuk! Jullie gaan op reis naar China!! Heel erg veel plezier en geniet ervan!!
    Groetjes, Ina, ook van Henk!

• 18 April 2014 - 22:45

Sari Koppens:

Goede reis allebei!!!

• 19 April 2014 - 06:39

Nanja:

wat leuk! Ik ga zeker even meelezen gezien ik zelf in China heb gestudeerd en gereisd ;)